01
Kizárólagos használatot kap
A védjegyoltalommal senki sem másolhatja le az Ön bejegyzett védjegyét az Ön engedélye nélkül. Ez azt jelenti, hogy az Ön cége az egyetlen, aki marketing és általános kommunikációs okokból használhatja a márkát.
Ez a márkaoltalom nem csak országos, de akár nemzetközi szintre is kiterjedhet, így megakadályozhatja, hogy a helyi konkurens vállalkozások profitáljanak az Ön által felépített márkából.
A védjegyjogok birtokában Ön jogosult lesz a domainnevekkel kapcsolatos vitákban előnyben részesített bánásmódra. Mivel az online jelenlét jelentősége napról napra nő, a márka lajstromozásának ez az előnye a jövőben jól jöhet.
02
Cége megvédi a legértékesebb eszközét
Az Ön márkája gyakran a vállalkozása legértékesebb eszköze. Ez az, amitől az ügyfelei megkülönböztetik Önt a versenytársaitól. Emellett ez az az eszköz, amely célközönsége bizalmának tárháza lesz, és amely az Ön üzleti növekedésének és piaci megszilárdulásának jelképeként szolgál.
03
Ön képes lesz védjegybitorlási pert indítani
Ha valaki visszaél az Ön bejegyzett védjegyével, Ön kártérítésre lehet jogosult. Ez megakadályozza, hogy mások használják az Ön márkáját, és megakadályozza, hogy versenytársai felhasználják azt marketingkampányaikban, gyakran negatív felhanggal.
04
A márka mindig az Öné lesz
Ha nem Ön rendelkezik a bejegyzett védjegyjogokkal, akkor valaki más megakadályozhatja, hogy használja azt.
A márka elvesztése több millió forintjába is kerülhet egy vállalatnak, mert a márka elvesztésével együtt azokat az immateriális javakat is elveszítené, melyek alátámasztják a piacon elfoglalt helyét. Ez az ügyfelei bizalmának elvesztését is jelenti, amit rendkívül nehéz visszaszerezni.
A védjegybejegyzés egyik előnye, hogy biztos lehet benne, ez az eset soha nem fordulhat elő.
05
Elkerülhet egy költséges arculattervezést
A márka jogi védelme nélkül egy másik cég előbb bejegyeztetheti magát, mint Ön. Ha ez a helyzet, akkor elég könnyen megbüntethetik Önt a védett márka használatáért. Végül kénytelen lesz új márkanevet bevezetni, és ezzel elveszítheti mindazt, amit az üzleti stratégiája eddig meghódított.
Gyakran előfordul, hogy az átmárkázás összezavarja az ügyfeleket. Ez csak még rosszabb lesz, ha egy teljesen új arculatot kell felépítenie a vállalatának. És mint azt Ön is tudja, a bizonytalan ügyfelek kevesebb értékesítési konverziót jelentenek.
Regisztráltassa tehát márkáját védjegyként, hogy elkerülje a költséges márkanévváltást és az ügyfelek elbizonytalanítását!