Online ügyvédi ügyintézés

Intézze jogi ügyeit otthona kényelméből!

Szolgáltatásaim nagy részét online, személyes megjelenés nélkül is igénybe veheti, az eredeti árhoz képest 10% kedvezménnyel.

Főbb tudnivalók az online ügyintézés kapcsán

Mindössze stabil internetkapcsolatra, és egy ingyenes Skype fiókra lesz szükség a híváshoz.

Az elhangzott információkat bizalmasan kerezelem, hiszen azok ügyvédi titoknak minősülnek.

A teljes folyamat könnyen áttekinthető, és lépésről-lépésre segítjük Önt a teendőkkel kapcsolban.

Az online jogi ügyintézés lépései

01

Ingyenes konzultáció

Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy írásban, és egy 15 perces hívásban tájékoztatjuk a szükséges szolgáltatásról.

02

Időpont- és adategyeztetés

A megbeszélt időpontig küldje el az érvényes személyes okmányai első és hátsó oldalának scannelt vagy lefényképezett változatát a hello@drjenovari.hu e-mail címre. Ha ez megtörtént, kiválasztjuk a konzultáció vagy szerződéskötés időpontját is.

03

Személyre szabott megbízás és fizetés

Az ügyre vonatkozó megbízási díj kiegyenlítése a kijelölt határidőig.

További információk az online ügyintézéssel kapcsolatban

A konzultációt megelőzően a személyazonosító igazolvány és a lakcímkártya első és hátsó oldalát el kell küldeni scannelve vagy lefényképezve a hello@drjenvovari.hu e-mail címre. Ezeket a dokumentumokat a Jogügyletek biztonságát erősítő adatszolgáltatási keretrendszerben ellenőrizzük. Az ellenőrzés során az okmányok érvényességét és az adatok helyességét vizsgáljuk.

A távazonosítás kezdetén kifejezetten nyilatkoznia kell arról, hogy a távazonosításhoz és a beszélgetést rögzítő kép és hangfelvétel készítéséhez hozzájárul. Ezt követően a személyazonosító igazolvány és a lakcímkártya minden oldalát a kamerának – megfelelően megvilágítva – fel kell mutatnia úgy, hogy az okmány jól látható, illetve adattartalma jól olvasható legyen. Majd meg kell mozgatnia a kártyákat, hogy a rajta lévő biztonsági elem (például a 3D matrica) láthatóvá váljon. Ezután be kell olvasnia a kártyán szereplő adatokat, és jól megvilágítva bele kell néznie a kamerába, hogy meggyőződhessek arról, az okmányokon Ön szerepel. Amennyiben a távazonosítás pl. az internetkapcsolat problémái miatt vagy más okból menet közben megszakad, a távazonosítás folyamatát meg kell ismételnünk.

Szóban nyilatkoznia kell arról is, hogy Ön, közeli hozzátartozója vagy egy Önnel szoros kapcsolatban álló személy kiemelt közszereplőnek minősül-e.

Amennyiben okirat aláírására is sor kerül, akkor a lapot fel kell mutatnia a kamerába, majd fel kell olvasnia az irat szövegét, ezt követően pedig alá kell írnia az iratot úgy, hogy a kamera képén látszódjon az aláírás folyamata.

Ahhoz, hogy az aláírt okiratokat ellenjegyezhessem az aláírást követően postázni kell az iroda névre és címre legalább ajánlott küldeményként: Dr. Jenővári Dániel ügyvéd; 6721 Szeged, Madách u. 24/B.

Miben nyújtok többet a munkám során?

Egy ház megvásárlása vagy eladása nem csupán abból áll, hogy valaki kifizeti a vételárat, majd elsétál az új ingatlannal. Az ingatlanvásárlás bonyolult jogi tranzakció, melyet állami előírások szabályoznak, és amely bonyolult, hivatali papírmunkát igényel. Ingatlanszakértő ügyvédként az ügyviteli folyamat pontján megteszem a szükséges intzékedéseket az ajánlattételtől kezdve, a földhivatali papírmunkán át egészen a birtokbavételig.

gyors kapcsolattartás

a megkeresésre átlagosan 6 órán belül választ kap, mivel online (email, chat, facebook) és telefonon is elérhető vagyok

nincsenek rejtett költségek

fix díjakkal dolgozunk, ezért már a megbízás aláírásakor tisztában lesz minden felmerülő költséggel

érthető ügymenet

a bonyolult jogi megfogalmazásokat minimálisra csökkentem, és mindent könnyen, érthetően elmagyarázok

nem marad rejtett részlet

a szerződésekben minden részletre odafigyelek, hogy a megbízóim évekkel később is biztonságban érezzék magukat

ügyvédi felelősségbiztosítás

minden megbízásra kiterjedő teljes kártalanítás káresemény esetén

garancia

minden általam szerkesztett dokumentum maximálisan megfelel az aktuálisan érvényes jogszabályoknak

szigorú adatvédelmi intézkedések

ügyfeleim személyes adatainak és bizalmas információinak védelme

esélyegyenlőség biztosítása

mozgáskorlátozott ügyfeleimhez Szeged városban kiszállási díj nélkül házhoz megyek

külső szakértők bevonása

szükség esetén külső partnereinket (könyvvizsgáló, adótanácsadó, szervezeti tanácsadó) is bevonjuk a folyamatba

Ingyenes 15 perces konzultáció*

Lépj velem kapcsolatba a chat használatával, vagy küldj lentebb üzenetet:

Kapcsolat


    *A konzultáción az elérhető jogi szolgáltatásokról, valamint azok áráról kapsz tájékoztatást. A konzultáción jogi tanácsadás nem történik.

    kapcsolatfelvétel az ügyvéddel

    Ingatlan adásvételi szerződés ügyvédei díjai*

    25 millió forint vételárig a vételár 0,8 %-a, de minimum 125.000,- Ft

    Például az ingatlan vételára 22.000.000,- Ft, akkor 176.000,- Ft a munkadíj; de ha 10.000.000,- Ft az ingatlan vételára,  akkor 125.000,- Ft a munkadíj.

    25 és 70 millió forint közötti vételár esetén a megbízási díj két összegből tevődik össze:

    25 millió forintig a vételár 0,8 %-a, és a 25 millió forint feletti összeg 0,4%-a. 

    Például ha az ingatlan vételára 63.000.000,- Ft,  akkor 200.000,- Ft + 152.000,- Ft, azaz összesen 352.000,- Ft a munkadíj. 

    70 millió forint feletti vételár esetén a megbízási díj három összegből tevődik össze:

    25 millió forintig a vételár 0,8 %-a, a 25 millió forint és 70 millió forint közötti összeg 0,4%-a, valamint a 70 millió forint feletti vételár-részlet 0,2%-a, de a teljes munkadíj maximum 550.000,- Ft.

    Például ha az ingatlan vételára 110.000.000,- Ft,  akkor 200.000,- Ft + 180.000,- Ft +  80.000,- Ft, azaz összesen 460.000,- Ft  a munkadíj. Ha az ingatlan vételára 310.000.000,- Ft,  akkor a munkadíj 550.000,- Ft.

    *Az fenti árak segítenek a költségek előzetes megtervezésében, de fontos tudni, hogy ezek nettó irányárak, melyektől a konkrét ügy ismeretében bármely irányban eltérhetünk. Ugyanakkor a pontos díjazásról a megbízás keletkezését megelőzően előzetes tájékoztatást adok, hogy Ön minden költséget előre láthasson.

    A díjat növelő tényezők lehetnek például ha fel kell keresni az elővásárlásra jogosultakat; ha az ingatlan a földforgalmi törvény hatálya alá tartozik; ha az ingatlant kölcsön terheli, vagy finanszírozás igénybevételével vásárolják meg; az ingatlanon lévő használati, haszonélvezeti jog bejegyzése/törlése, vagy ha az ingatlant végrehajtási jog terheli. 

    Vegye igénybe a szolgáltatást online, személyes megjelenés nélkül, 10% kedvezménnyel! Ennek részleteiért kattintson az alábbi gombra!